به عنوان سئو کار ، همه می دانیم بک لینک ها چقدر ارزشمند هستند. اما ، آیا می دانید پیوندهای داخلی می توانند از اهمیت بیشتری برخوردار باشند؟


بهت زده؟ تو تنها نیستی. در حقیقت ، اکثر مدیران سئو در بسیاری از موارد سرمایه گذاری بیش از حد در بک لینک انجام می دهند ، در حالی که به تیم های محتوای خود اجازه می دهند بدون استراتژی مشخص ، پیوندهای داخلی را مدیریت کنند.


من سال ها است که استراتژی های SEO را توسعه داده ام. در طول آن مدت ، من چیزهای زیادی در مورد اینکه کدام اهرم ها را باید بکشم ، چقدر سخت است آنها را بکشم و در کدام نتیجه به بهترین نتیجه رسیده ام. و باور کنید ، پیوندهای داخلی اهرم بسیار قدرتمندی هستند - اگر از آنها به طور استراتژیک استفاده می کنید.


در این راهنمای جامع لینک دهی داخلی SEO ، همه آنچه را که در مورد پیوندهای داخلی آموخته ام نشان خواهم داد. اگر SEO کونگ فو شما از قبل قوی است و تکنیک های موجود در این پست را تکرار می کنید ، عملکرد SEO خود را بهبود می بخشید.


پیوندهای داخلی چیست؟

بیشتر تعاریف مربوط به پیوند داخلی از کلمه domain به جای وب سایت استفاده می کنند. اما ، به دلیل زیر دامنه ها کمی کوچک می شود. اگر وب سایت شما دارای چندین زیر دامنه است ، پیوندهای بین آنها باید داخلی تلقی شود زیرا شما صاحب آن سایت ها هستید. به عنوان مثال ، اگر من به زیر دامنه شغلی خود پیوند دهم ، این نمونه ای از یک پیوند داخلی است.


با این حال ، در مورد دامنه های فرعی در WordPress و Blogspot که متعلق به افراد مختلف است ، چه می کنید؟ هر یک از این زیر دامنه ها از نظر فنی وب سایت های مختلفی با صاحبان مختلف هستند. بنابراین ، پیوندهای بین آنها باید در عوض خارجی در نظر گرفته شوند.


پیوندهای داخلی در مقابل پیوندهای خارجی در مقابل لینکها


اگرچه اینها همه انواع پیوندهای پیوندی هستند ، اما هرکدام هدف متفاوتی دارند و از طرق مختلف ارزش را ارائه می دهند.

بک لینک


بک لینک ها پیوندی بین دو صفحه در وب سایت های جداگانه هستند. آنها اقتدار وب سایت شما را افزایش می دهند و این به شما کمک می کند رتبه بهتری در Google SERP داشته باشید. مردم اغلب آنها را با رأی به وب سایت شما مقایسه می کنند.